ПРАВИЛА РОЗМІЩЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ
Портал Stroyok.ua – інтернет-інструмент ринку будівельних товарів та послуг, маркетплейс, який надає послуги, що дозволяють пропонувати до продажу та здійснювати покупки, знайомитися з інформацією щодо окремих товарів/послуг, новинами в сфері будівництва та ремонту.
1. Загальні положення
1.1. В каталогах маркетплейсу та на інтернет-сайтах Продавців публікуються інформація (Контент), товари та послуги, які відповідають сфері та інформаційним вимогам Порталу Stroyok.ua.
1.2. Публікація Контенту на маркетплейсі та на інтернет-сайтах Продавців повинна здійснюватися у повній відповідності до вимог чинного законодавства України, Угоди користувача та цих Правил.
1.3. Користувач гарантує, що запропоновані ним товари/послуги відповідають інформації, зазначеної в назві та описі Товарній позиції, вільній від претензій третіх осіб та факт їх розміщення не порушує прав інтелектуальної власності.
1.4. Розміщуючи Контент з пропозицією про продаж товарів із зазначенням торгових марок Користувач гарантує Адміністрації порталу, що ці товари реалізуються ним на законних підставах (за згодою правовласника або після введення товарів у цивільний оборот ними або уповноваженою собою).
1.5. Розміщуючи інформацію про товари та послуги, що підлягають обов'язковій сертифікації в Україні, або ліцензованих видах діяльності, Користувач несе відповідальність за наявність у нього дозвільних документів.
1.6. Позиція буде вважатися забороненою, не тільки якщо вона містить заборонену інформацію у назві або описі товару/зображенні, але і у ключових словах.
1.7. У разі виявлення Адміністрацією порталу інформації, товарів, послуг, заборонених до публікації згідно цих Правил або законодавства України, або здійснення видів діяльності без обов'язкових дозвільних документів, Адміністрація сайту має право заблокувати доступ до такої інформації без попередження.
1.8. Обмеження та заборони, перераховані у цих правилах поширюються також на розміщення інформації в розділі Порталу «Приватні оголошення», в частині, якою вони не суперечать Правилам розміщення оголошень на Порталі.
2. Інформація про компанію
2.1. Інформація про компанію відображається як в списку компаній, так і при перегляді користувачами будь-якого товару компанії. Крім того, саме з цієї інформації виконується пошук, тому необхідно вказувати і підтримувати актуальність представлених даних.
2.2. В назві компанії Користувача правильно вказувати: повну юридичну назву у відповідності до реєстраційних документів; форму діяльності з власним ім’ям; назву, яка складається з двох форм на різних мовах у відповідності до реєстраційних документів; назву яка складається з заголовних літер; прізвище , ім’я, по-батькові для фізичних осіб підприємців.
2.3. Заборонено в назві компанії Користувача вказувати: назву, яка вводить покупців в оману; безглуздий набір символів або одиничний символ; слова і словосполучення, що містять ключові запити; посилання на сторонні сайти; назву торгових марок/брендів, права на які не належать особі яка їх вказала.
3. Вимоги до оформлення інформації про товарні позиції
3.1. Товарні позиції повинні бути оформлені відповідно до вимог цих Правил.
3.2. Кожна товарна позиція повинна містити інформацію: назва товарної позиції, фотозображення товарної позиції, опис товару/послуги, виробник/бренд товару, одиниця виміру, ціна, артикул.
3.2.1. Назва товарної позиції.
- Товарна позиція повинна бути розміщена в одному із розділів каталогу товарів/послуг маркетплейса Stroyok.ua у відповідності з призначенням товару/послуги.
- Назва товарної позиції повинна включати чітку назву товар/послуги, інформація про який представляється на інтернет-сайті Продавця або в розділі Порталу «Приватні оголошення».
- Назва товарної позиції повинна включати чітку назву товару/послуги. Назва повинна формуватися таким чином, щоб можна було однозначно ідентифікувати товар/послугу. При наявності у пропозиції кількох різновидів одного товару, в назвах таких повинні бути вказані відмінні характеристики.
- Назва товарної позиції повинна публікуватися мовою оригіналу, якщо назва товару має іншомовне походження (без застосування транслітерації).
- Назва товарної позиції не повинна перевищувати 100 символів. Інформація з назви товару, яка перевищує допустиму довжину вважається описом товарної позиції.
- Забороняється в назві товарної позиції:
Розміщення безглуздого набору символів або набору ключових слів;
додавання контактної інформації продавця;
використання в назві ключових слів «високої частотності»: «купити», «ціна», «продати», «продаю», «замовити» і т.п.;
використання в назві переліку різних можливостей, функцій, станів товару, список товарів чи послуг компанії;
написання всіх слів в назві товарної позиції ВЕЛИКИМИ літерами (верхнього регістра), якщо це не є частиною моделі/бренду.
3.2.2. Фотозображення товарної позиції.
- Фотозображення повинно відповідати товару/послузі, який додається. Це може бути: зображення самого товару; зображення товару/послуги у середовищі: результат виконання роботи/послуги.
- Допустимий розмір фотозображення товару:
головне фото: мінімум 670х376 пікселів в форматі png, gif, jpg
додаткові фото: мінімум 670х376 пікселів в форматі png, gif, jpg
- Забороняється використовувати фотозображення: низької якості; зображення, що порушують Закон України «Про авторське право»; логотип компанії в якості фото товару; фотооголошення (зображення, яке містить номер телефону продавця або посилання на інші сайти, акції); нетематичні фото; зображення які принижують честь та гідність Користувачів та шкодять репутації Порталу.
3.2.3. Опис товару/послуги
- Опис товару/послуги повинен містити наступну інформацію: особливості товару/послуги та призначення (використання, спосіб виготовлення, властивості і т.п.); технічні характеристики; сфери використання; додаткові послуги; супутні послуги; особливі пропозиції;
- Опис товару/послуги повинен бути лаконічним і зрозумілим для користувача, текстом оптимального розміру – 90-110 слів, з ключовими словами з метою пошукової оптимізації;
- До опису товару/послуги можуть бути додані сертифікати відповідності (при їх наявності або необхідності).
- Забороняється в описі товару/послуги розміщувати інформацію, яка містить:
безглуздий набір символів або набір ключових слів;
контактні дані продавця;
посилання на сторонні /зовнішні сайти;
багаторазове не унікальне повторення опису товару/послуги;
використання слів, набраних ВЕЛИКИМИ літерами (верхнього регістра) за винятком абревіатур або тексти, в яких використовується написання слів із пробілами між буквами;
будь-який текст, який не стосується товару/послуги або умов реалізації товару/послуги;
будь-які елементи (код), які змінюють зовнішній вигляд сторінки товару/послуги на порталі та/або управляють поведінкою браузерів інших користувачів;
будь-який текст з граматичними, пунктуаційними або синтаксичними помилками або опис на транслітерації.
3.2.4. Виробник/бренд товару.
- Бренд товару може бути обраний із запропонованих каталогом товарів/послуг маркетплейсу або створений новий.
- Назва бренду вказується мовою оригіналу. Якщо Продавець товару є його виробником, вказується назва Продавця.
3.2.5. Ціна товару/послуги. Актуальна ціна товарної позиції зазначається в гривнях, не зазначена ціна вважається договірною. Заниження або завищення ціни може стати підставою для блокування товарної позиції.
3.3. Адміністрація порталу має право не публікувати в каталозі інформацію про товари/послуги у разі, якщо:
- порушуються Правила оформлення товарних позицій;
- товарні позиції дублюються. Дублюванням вважаються ситуації, коли для одного товару або послуги створена більш ніж одна товарна позиція з однаковим або ідентичним зображенням (у т.ч. зображенням в різних ракурсах), назвою та/або описом, за винятком товарів з однаковими фото, але різними характеристиками та описом;
- оформлення товарних позицій вводить покупця в оману (ціна та наявність неактуальні; зображення та опис товару/послуги не відповідають дійсності; інформація містить суб'єктивну думку чи аргументи без підстави тощо).
4. Вимоги до оформлення інформації в формах запитів
4.1. Форма запиту на тендер.
4.1.1. Взяти участь в тендері можуть тільки зареєстровані користувачі порталу. Для подачі запиту/заявки на участь в тендері необхідно вести логін і пароль, які були надіслані при реєстрації на порталі, і заповнити форму.
4.1.2. Інформація внесена в запит/заявку на тендер повинна відповідати профільній діяльності компанії та включати актуальну вичерпну інформацію щодо предмету тендеру.
4.2. Форма Заявки на пошук товару.
4.2.1. У випадку, якщо потрібна товарна позиція не знайдена в жодному розділі каталогу маркетплейса Порталом автоматично генерується форма Заявки на пошук потрібного товару.
4.2.2. В формі Заявки на пошук товару повинна бути чітко сформульована назва бажаної товарної позиції з врахуванням п.3 даних Правил.
4.3. Інформація про вакансії.
4.3.1. Будь-яка зареєстрована компанія може розміщувати інформацію про вакансії. Для цього з персонального кабінету потрібно зайти в розділ «Вакансії»і натиснути на кнопку «Додати вакансію».
4.3.2. В формі розміщення вакансій повинні бути коректно заповнені всі поля запиту (категорія вибрана зі списку, спеціальність, заробітна плата, графік роботі, місто або регіон, термін розміщення) та контакти для зворотного зв’язку.
4.3.3. Своє резюме може залишити будь-який зареєстрований користувач порталу. Для цього потрібно зайти в розділ «Компанії» «Вакансії/резюме» і натиснути на посилання «Додати резюме». Заповнити форму, що відкрилася і натиснути кнопку «Додати» для внесення інформації до загального списку.
4.4. Новини та статті компаній.
4.4.1. Новини публікуються зареєстрованою компанією на інтернет-сайт Продавця самостійно і публікуються а новинах Порталу (діє тільки для платних пакетів) та на сторінці про компанію. Інформація повідомлення повинна бути новинного характеру, тобто про нові товари і послуги, про розширення роздрібної або дилерської мережі, про розпродажі або знижки, або просто про зміну цін. Вся інформація про новини компаній підлягає премодерації.
4.4.2. Статті інформативно-рекламного характеру можуть розміщуватися в розділі Порталу «Блог» на платній основі відповідного Тарифного плану. Статті повинні відповідати Умовам розміщення статей на Порталі.
4.5. Форми запитів на тендер, Заявки на пошук товарів, вакансії, резюме, новини компаній та статті, які не відповідають вимогам даних Правил будуть заблоковані Адміністрацією Порталу.
5. Зміст інформації
5.1. Адміністрація Порталу має право повністю або частково обмежити доступ до інформації у разі, якщо інформація:
- порушує Політику конфіденційності Порталу;
- містить інформацію, яка не відповідає тематиці Порталу і не пов'язана з веденням господарської діяльності.
- містить інформацію, що порушує права інтелектуальної власності третіх осіб (авторське право, права на знаки для товарів і послуг, патентне право, комерційну таємницю тощо), в тому числі використання торгових марок, зображень, текстів та іншої інформації без згоди власника авторських прав (автора);
- містить інформацію, що порушує особисті (немайнові) права, у т.ч. відомості, які посягають на недоторканність приватного життя, або ображають честь, гідність чи ділову репутацію, фізичних або юридичних осіб;
- містить матеріали з необґрунтованими звинуваченнями на адресу людини або компанії, а також наклеп або загрози;
- містить ненормативну лексику, вульгарні та образливі вирази або зображення, які принижують честь та гідність Користувачів або репутацію Порталу;
- порушує законодавство України і ці Правила.